петък, 15 октомври 2010 г.

Станка Ангелова е сред най-търсените ясновидки в България!

Интервю на Михаил Димитров с ясновидката, която открива дарбата си след ухапване от змия
Станка Ангелова е сред най-търсените ясновидки в България. Миналото и бъдещето тя вижда в утайката от кафе и чрез комбинацията от 52 карти. С дарбата си, която е наследила от своите прабаба и баба, Станка помага на хората. Дава им съвети, разваля магии и родови проклятия, изгражда защита от негативни въздействия и разкрива тайните на съдбата.

Image

Стресът тя гони с леене на куршум. Отрицателната енергия премахва чрез древния метод на восъколеенето. Политици и шоумени се доверяват на Станка Ангелова за всичко. Тя не отказва помощта си на никого. Стара икона стои пред нея винаги. Божията майка й дава сили да се справи с хорската мъка.


- Повечето медиуми са приели феноменалните си способности свише, след като душата им е била на границата между живота и смъртта. При теб как дойде просветлението?
- Явно и моята душа е била в такъв апокалипсис, но без да съм знаела. Ухапа ме змия. Почувствах болка като боцкане, но не си спомням нищо друго. Била съм малка, когато моята прабаба решила да отиде до Румъния, за да посети близките си. Взела ме със себе си. След ухапването баба ми по свой начин ме е върнала към живота. Използвала е билки.
- И тя ли е била гадателка?
- Да. Била е много добра, макар че тогава гадаенето беше забранено със закон. Ясновидците и лечителите бяха преследвани. Но помня, че при нея хората идваха предимно по тъмно. Винаги е била под стрес, но никога не им е отказвала помощта си. Не можеше да откаже на човек в беда, особено когато вижда, че проблемът е неотложен. Няма как да върне тези, които са пътували отдалече или пък са с малки деца.
- От нея ли си наследила дарбата си?
- Бях много любопитна и се въртях все около нея. Много от нещата, които знам, съм ги научила от нея. Беше ми странно, като виждах необясними тогава за мен неща. Тя слагаше пред себе си една купа с вода. После късаше конец от дрехата на хората, които са край нея. Пускаше в съда и започваше да говори. Гледала съм посетители. Някои се смееха, други- плачеха. В началото бях само мълчалив свидетел, но после започнах да вземам участие в разговорите им. Баба ми се смееше, но винаги се съгласяваше с мен. Казваше им, че това, което съм им предрекла, ще се случи. Явно е усетила, че аз също имам някакви заложби. Впоследствие често ме канеше на свои ритуали. Тя предимно гледаше на кафе и на карти.
- Трудно ли ти беше да навлезеш в тази странна наука?
- То не е наука, защото не можеш да го прочетеш на книга и да го възприемеш. Заложено е в нас и се усъвършенства.
- Сигурно в началото не ти е било лесно да приемеш това, че си по-различна от останалите. Някой направляваше ли те?
- Моята баба ми беше духовен водач. Като учител ме насочваше и така доразвивах своите чувства и способности.
- Какви средства използваш, за да достигнеш до информацията за бъдещето?
- Кафе, карти, много рядко боб и понякога гласа на човека, когато е на разстояние. Не винаги хората могат да дойдат при мен. Някои са на огромно разстояние, а имат нужда да намерят отговор на въпросите си. Тогава правя контакт чрез телефона.
- Защо преди нямаше ясновидки, които да гадаят по жицата?
- Защото нямаше телефони и нямаше как да направим тази връзка. Сега е осъществима и може да се направи контакт по телефона, но гадаенето така е много по-трудно отколкото, когато човекът е пред мен. Когато виждам очите му, по-лесно навлизам в неговата аура. Има и хора, които умишлено се опитват да подведат ясновидеца, като вместо името си кажат нечие друго или посочат дата на раждане, различна от своята.
- Може ли да се каже, че с името и датата на раждане получаваш данни от Акашовите записи?
- Да. Търся ги във Вселената. Всеки човек има място в нея. Правя контакт и така информацията достига до мен.
- А трябва ли да е кръстен, за да фигурира името му в Божествените летописи?
- Да. Тогава връзката е много по-лесно осъществима, но няма разлика каква религия се изповядва. За мен и християните, и мюсюлманите са хора с еднакви съдби и проблеми. Много пъти съм казвала, че за мен Бог е един, важно е как човек го приема.
- А при гледането на карти има ли значение видът им и техният брой?
- Има хора, които гледат на Таро. Някои използват 32, а аз – 52.
- Имаш ли видения?
- Усещам човека, влизам в миналото и настоящето му, търся връзка с бъдещето. Имала съм случаи, когато на сеанса присъстват и починали, които се опитват да помогнат на близките си. Много е трудно и предпочитам да не нарушавам покоя на тези, които са отишли в отвъдния свят. Но те сами идват, когато виждат, че роднините им са застрашени от нещо, и се опитват да помогнат със съвет. Насочват ме, като ми казват какво да съобщя на близкия им, за да може проблемът им да бъде решен.
- Те говорят ли?
- Да.
- А сърдити ли са?
- Зависи за какво присъстват на сеанса.
- Но на никой лошо не искат да направят?
- Не.
- Какво е необходимо, за да видиш съдбата на хората, които се нуждаят от съвета ти?
- Името и датата на раждане.
- С кого контактуваш?
- Винаги се обръщам към Бог и към всички светии. От тях търся помощ.
- А как го осъществяваш? Има ли значение с коя молитва се обръщаш към тях?
- Не е важна молитвата, а начинът, по който се обръщаш към тях. Думите не са важни. Трябва да отвориш сърцето си. С него трябва да говориш, когато се обръщаш към Бог, а не с устата си. Приемете светиите с душата си, с цялото си същество, за да получите помощ от тях.
- Срещи със същества от други астрални светове, цивилизации или галактики имала ли си?
- С извънземни не. Но тези, които са си отишли от този свят, понякога ми се явяват в съня. Това, което улавям като информация, е, че никой не може да ми каже откъде е. Не ме вълнува този възпрос и не съм ги питала дали са земни или извънземни. Много хора преди мен са търсели отговора и сигурно и аз не бих могла да го намеря. Знам, че съществуват и това ми е достатъчно. Човешкият мозък е неограничена галактика и няма изследване на това, колко земни са контактите ни.
- Какво бъдеще ни очаква? Ще се почувстваме ли скоро истински европейци?
- Много ми се иска да кажа “да”, но за съжаление отговорът ми е “не”. Иска ми се да видя доброто бъдеще в близките пет или десет години, но няма да е толкова скоро. Ще дойде този момент, но след като извървим много трънлив път. Хората, от които зависи просперитета на нацията, бъркат посоката.
- Все по-често напоследък българите посрещат националните си празници със свити сърца. Това от проклятие ли е?
- Не. Реалност е. Страх ги е хората от това, което става в момента в държавата ни.
- Управляващата коалиция се тресе от скандали. Ще успее ли правителството да изкара мандата си докрай?
- Въпреки желанието на опозицията, предсрочни избори няма да има. Ще има митинги, но до политическа криза няма да се стигне и Станишев ще управлява до следващите парламентарни избори.
- Какво чувстваш, когато пред застане болен човек?
- Влизам в неговото биополе и там виждам проблемите от какво естество са. Получавам информация дали са здравословни или пък са свързани със семейството, с любовта, с бизнеса...
- В цвят ли ги виждаш болестите?
- Не. Усещам ги. Те нямат нито цвят, нито мирис, но съществуват. Винаги, когато почувствам какво е болното място, изпращам болния на доктор. Казвам им при кой да отиде и какви изследвания или снимки да му направят, защото за мен науката е свята. Аз виждам проблема, но дори и когато съм сигурна, че той ще се реши с моите методи, предпочитам да получа потвърждение на диагнозата от лекар. Отричат ни понякога, но и ние като ясновидци, магове и екстрасенси можем да сме от полза за човечеството.
- От разстояние можеш ли да лекуваш?
- Да, но много рядко. Не може само с думи да се лекува. Помагам със съвети, когато болният е далече и няма възможност да се срещнем.
- Романтиците казват, че любовта е магия…
- Да, така е.
- Но в обществото магията се приема като нещо страшно.
- Защо трябва на нея да се гледа само негативно? В много случаи промяната може да има положителен ефект в живота на хората.
- Има ли добри магии?
- За мен магията е чувство, от което ти става хубаво. Тя няма мирис, не се пипа, но те кара да си друг човек. А това, че вече тази дума се използва само в негативния смисъл, е лошо. Ужасно е, че се правят предимно черни магии и с тях промяната е нежелателна.
- Магия за успех правиш ли?
- Да, но то не е магия, а подпомагане. Ако имаш необходимите заложби, но не ти достига късмет, мога да помогна желанията да се осъществят по-скоро.
- Как го постигаш това?
- Имам специален ритуал. Задължително той трябва се подготви в църквата. Понякога давам неща, които сама си ги подготвям, но после го препращам към Бог. Силата на Всевишия определя нашия живот.
- Как разваляш магии?
- С помощ от Бог. Търся помощ от Него, защото магия за хубаво няма. Много хора, когато идват да правят магии, ги съветвам да не се занимават с това.
- И те си признават, че искат да подчинят нечия воля с магия?
- Различни хора има. Повечето от тях не разбират, че с посегателство върху чуждо биополе жертвата се принуждава да върши неща, които не са присъщи за нея. Магията променя начина на мислене, на действие, дава друга насока в живота. Някои обаче споделят, че се надяват на чудо, за да са с мъжа, когото обичат. “Искам да е само мой”, обясняват жените, които са готови на всичко в името на любовта. Винаги казвам, че ако съдбата е предопределила на двама да са един до друг, те ще са заедно.
Никога няма да говоря срещу колега, независимо дали е български екстрасенс, маг или ходжа. Тази дарба не се дава на всеки. Получаваме я свише и нашата мисия е да я използваме в името на доброто. Със способностите си трябва да помагаме на хората.
- Според закона за кармата душата трябва да си плати за злото в миналото. Ти виждаш ли какви сме били в предишния си живот и как сме натрупали кармичния си дълг?
- Много обичам да навлизам в тази сфера, но винаги питам човека “иска ли да знае какъв е бил в предишния си живот”. Когато отговорът е положителен, получавам информация за далечното минало.
Имам едни познати, които са женени отдавна един за друг, но от много време искат да се разделят. Единият се опитва да тръгне по своят път, другият – също, но въпреки всичко са заедно и не могат да си обърнат гръб. Реших да видя кой какъв е бил в предишния им живот. Оказа се, че в миналото той е бил неин син. Била е майка на още 4 момичета. Момчето е било на 11 години, когато излиза от дома си и повече не се връща. През остатъка от живота си тя е плачела и го търсела, затова сега не може да го пусне да си тръгне. Тогава разбрах болката й и когато им разказах какво съм видяла те осъзнаха какво ги държи в този живот. И няма сила, която да може да ги раздели. Имам много подобни случаи. За да съм наясно какво ще се случи с две души, понякога е необходимо да знам какво са преживели в миналото.
- Винаги ли съдбата ни има връзка с преражданията?
- Да.
- А всички минали животи ли можеш да видиш?
- Само последните. Не съм опитвала за повече, но не е и необходимо. Връщането назад се прави целенасочено. Отражение върху настоящето има предходната инкарнация. Какъв е смисълът да се ровим в преживявания от преди хилядолетия, от които вече нищо не зависи?
- Това може да се окаже важно за историята. Срещала ли си хора, които в предишните си инкарнации са били световноизвестни учени, царе, императори или диктатори?
- Да. Това на пръв поглед е необяснимо, но съм срещала такива. Има една личност, чието име обаче не мога да спомена, защото наследниците му и сега са много популярни и не искам да разкривам тайната им.
- Какво би казала за себе си? Какъв е феноменът Станка в личния си живот?
- Живея в Златица, но лекувам хора в София, в Бургас и дори в Гърция. Не бих направила умишлено зло на никого. Помагала съм и когато мога винаги ще помагам.