събота, 20 ноември 2010 г.

Силата на позитивното мислене!

Хармония на ум, душа и тяло / Мощни мисли за живот - Луиз Хей

ВСЯКА МИСЪЛ СЪЗДАВА БЪДЕЩЕТО МИ

Аз съзнавам постоянно мислите си. Аз съм им като овчар и ако някоя от овцете се отклони, аз нежно я насочвам обратно в пътя. Ако забележа да се отклонява нелюбяща, злобна мисъл, бързо и съзнателно я замествам с добра и любяща. Вселената винаги се вслушва в мислите ми и се отзовава на тях. старая се те да бъдат максимално ясни и чисти.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Вселената подкрепя изцяло всяка мисъл, в която избера да повярвам.Изборът на мисли е безграничен. Аз избирам равновесието, хармонията и мира и те се изявяват в моя Живот.

ВИНА НЕ СЪЩЕСТВУВА

Ако се поставим за малко на мястото на друг човек, ще разберем защо той се държи по определен начин. Всички се раждаме прекрасни, изцяло открити и доверчиви към Живота, пълни със самочувствие и себеуважение. Ако вече не сме такива, значи някъде някой ни е научил така. Можем да се научим от негативността.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Освобождавам се от нуждата да виня когото и да е, включително и себе си. Всички правим най-доброто, на което сме способни, с мъдростта, знанието и съзнанието, които имаме.

ОТКАЗВАМ СЕ ОТ ВСЯКАКВИ ОЧАКВАНИЯ
Ако нямаме определени очаквания, няма как да се разочароваме. Но ако обичаме себе си и знаем, че ни чака само добро, няма значение какво ще се случи, защото то ще бъде добро.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Аз се отпускам свободно и с любов в течението на Живота. Обичам себе си. Знам, че на всеки завой ме чака добро.

АЗ ВИЖДАМ ЯСНО

Нежеланието да видим определени страни на Живота замъглява погледа ни. Това нежелание често е форма на самозащита. Очните лекари не помагат много за излекуването на очите ни. Те само предписват по-силни очила. Лошото хранене също може да влоши зрението.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Освобождавам от миналото си всичко, което замъглява зрението ми. Виждам съвършенството в целия Живот. Готова съм да простя. Изпълвам погледа си с любов, виждам със състрадание и разбиране.Яснотата, с която виждам вътре в себе си, се отразява в зрението ми към света.

АЗ СЪМ В БЕЗОПАСНОСТ ВЪВ ВСЕЛЕНАТА.
ЦЕЛИЯТ ЖИВОТ МЕ ОБИЧА И ПОДКРЕПЯ

Това утвърждения го нося във портфейла си. Винаги, когато бръкна за пари, виждам: "Аз съм в безопасност във Вселената. Целият живот му обича и подкрепя." Хубаво напомняне какво е важно в моя Живот.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Вдишвам пълнотата и богатството на Живота. Виждам с любов как той щедро ме подкрепя и ми дава повече блага, отколкото мога да си представя.

ЖИВОТЪТ МИ Е ОГЛЕДАЛО

Всеки човек в живота ми е отражение на някаква част от мен. Хората, които обичам, отразяват моите любещи страни. Онези, които не харесвам, отразяват нещата в мен, които се нуждаят от изцеление. Всяко преживяване в Живота ми е възможност за израстване и изцеление.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Хората в моя Живот са всъщност мои огледални образи. Това ми дава възможност да израствам и да се променям.

УРАВНОВЕСЯВАМ МЪЖКАТА И ЖЕНСКАТА СИ СТРАНА

Всички имаме мъжка и женска страна. Когато те са в равновесие, ние сме цялостни и пълни. "Мъжките" момчета са загубили връзка със своята интуиция. А слабите, крехки жени не проявяват своята силна и интелигентна страна. Ние имаме нужда и от двете си страни.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Мъжката и женската ми страна са в съвършено равновесие и хармония. Аз съм в мир и всичко е наред.

СВОБОДАТА Е МОЕТО БОЖЕСТВЕНО ПРАВО

Изпратени сме на тази планета с пълната свобода на избор. Ние избираме в ума си. Няма човек, място или нещо, което да мисли сто нас, ако не му позволим. Всеки мисли сам за себе си, със своя ум. Там сме напълно свободни. Онова, което изберем да мислим и да вярваме, може да промени до пълна неузнаваемост положението ни.
УТВЪРЖДЕНИЕ: Свободен съм да мисля прекрасни мисли. Преминавам ограниченията от миналото и съм свободен. Ставам всичко, което съм създаден да бъда.

ОСВОБОЖДАВАМ ВСИЧКИ СТРАХОВЕ И СЪМНЕНИЯ

Страховете и съмненията са единствените механизми на отлагане, които ни пречат да имаме всичко добро, което казваме, че искаме в живота си. Затова оставате ги да си отидат.
УТВЪРЖДЕНИЕ: В този момент аз избирам да се освободя от всички рушителни страхове и съмнения. Приемам себе си и създавам мир в ума и сърцето си. Аз съм обичана и в безопасност.
Луиз Хей