четвъртък, 11 ноември 2010 г.

Ритуал за ново начало в живота!

Необходими вещи:
Ключ, ножица, бяла лента, бяла свещ, конопен конец 5-6 см, осем квадратни см. зелен плат, перуника-или корен от перуника, маргаритка.
Напишете името си на свещта и кажете: "Свеж и чист, от огъня излязъл, моят стар живот е вече затъмнен"
Представете си в подробни детейли какво очаквате от новия си живот и всички благоприятни възможности. Срежете конопа по средата и оставете парчетата да паднат на земята. Поставете ги в парчето плат и кажете: " Премести твоята крайна бариера. Освободи ме напълно"
Сложете ключа в парчето плат и кажете:
"Отключи ми всички врати, умолявам те, започвам ново начало."
Сложете перуниката или корена от перуника и кажете:
"Перуника/или корен от перуника/ помогни ми да премина моста. Дай ми това което искам."
Сложете маргаритката в парчето плат и кажете:
"Фрея, направи всичко свежо и ново. Направи сега това, което искам от теб"
Съберете всички неща на едно място в парчето плат и го завържете с бялата лента във формата на кесия. Докато връзвате на възел бялата лента, кажете:
"Един нов живот започвам днес. Отпратих стария си живот надалеч. Прегръщам това, което идва към мен, с много нови възможности."
Оставете свещта да изгори докрай и носете кесийката в някой ваш джоб толкова дълго, колкото чувствате, че е необходимо.
източник: gadaene.info