неделя, 14 ноември 2010 г.

ВРЕДНО ВЪЗДЕЙСТВИЕ ТИП "ЧЕРНА МАГИЯ"

Безспорно най-известното за масите негативно енергийно въздействие това е т.нар. черна магия.Съществуват над 5 000 различни видове магии. За да не влизам в подробности ще ви разкажа за най-често срещаните в България.

Чрез предмети - предметна магия. Тя се прави с помощта на различни предмети, които носят в себе си или са заредени с отрицателна информация. Това са предмети, от най-прости, като конец или нишка, омотана на сухи пръчици, до водата от покойник (една от най-често използваните). Този начин на правене на магии най-често се използва в циганска, турска, старобългарска, а също и арабска магия, която напоследък е доста разпространена в България.

Чрез снимки - ментална магия, в която въздействието става с мисълта през образа, снимката или дрехата на човек.

Чрез предмет, принадлежащ на човека - опосредствана магия (най-често чрез дрехата му или част от нея).

Астрална магия-чрез специфични ритуали.

Кармичната магия е по-сложна. Тя включва действия, извършени в някои от предишните прераждания и съпроводени със специално проклятие, осигуряващо пренасяне на тази магия от едно прераждане към друго и спираща еволюцията на душата по стъпалата на кармата.Тя засяга всичко в живота на човека. И е много опасна, защото направена в един от предишните животи, може да започне да действа във всеки момент от настоящия живот, неизвестно кога и в какъв вид.

Най-популярната в България - любовна магия (за събиране или разделяне).

Бяла магия-прави се много често от неразбиращи, неопитни или некадърни вещари (често трите в комбинация) с цел подтискане на черна магия. Бялата магия винаги се трансформира в черна, при което заедно двете черни започват да действат синергично. Бяла магия можете да си навлечете чрез посещение при медиуми, гледачки и др. подобни (действащи от негативното).

Има още цял куп различни магии, които се отнасят към конкретни случаи, информация за които можете да получите на адресите за контакти.

Всички описани тук и много други негативни енергийни натрупвания могат да бъдат напълно изчистени само от квалифицирани специалисти. Човек прави най- голяма грешка, когато чака всичко лошо, за което говорих „да отмине от само себе си.” А това е невъзможно.

http://www.svetlinacenter.dir.bg


Учение на дванадесетте апостоли!

Съдържание

Според характера на своето съдържание "Учението на Дванадесетте апостоли" може да се раздели на три части.

В първата част (гл. 1-6) се прави преглед на християнското нравствено учение под образа на два пътя: пътя на живота (гл. 1-4) и пътя на смъртта (гл. 5).

"Има два пътя, един на живота и един на смъртта; но между двата пътя има голяма разлика. И така, пътят на живота е този: първо - да обичаш Бога, Който те е създал, второ - своя ближен като самаго себе си; всичко обаче, което не желаеш да ти се случи, и ти не го прави другиму" (1, 1-2).

В следващите три глави се дават нравствени наставления, които вярващите трябва да оделотворяват в живота си. Описанието на пътя на смъртта е по-кратко:

"Пътят пък на смъртта е тоя; преди всичко, той е лукав и пълен с проклятие, убийства, прелюбодейства, пехоти, блудства, кражби, идолослужение, магии, врачувания, грабежи, лъжесвидетелства, лицемерие, двоедушие, коварство, гордост, злина, дързост, користолюбие, сквернословие, завист, нахалство, високомерие, надменност" (гл. 5).

В шеста глава се посочва, че който върви по пътя на живота, ще получи съвършенство.

Втората част (гл. 7-10) има литургичен характер: съдържа предписания относно извършването на тайнството кръщение (гл. 7), относно постите и молитвите (гл. 8) и главно относно тайнството Евхаристия (гл. 9 и 10). Тук се намират три молитви за чашата, хляба и благодарението.

Третата част (гл. 11-15) има дисциплинарен характер: най-напред се дават наставления относно приемането и настаняването на апостолите и пророците в църковната община, като се препоръчва бдителност и предпазливост в това отношение, понеже има и лъжливи пророци-измамници (гл. 11-13).

След това се дават наставления относно празнуването на неделния ден (гл. 13), говори се за избора и ръкоположението на епископите и дяконите и се посочват необходимите качества, които те трябва да притежават (гл. 15).

Заключителната (16) глава има есхатологически характер: тя съдържа увещания за постоянна бдителност и готовност поради неизвестността на предстоящото второ идване на Иисуса Христа.

В "Учението на Дванадесетте апостоли" не се забелязва някакъв особен интерес към теоретическите или догматическите въпроси на християнството. Тук преобладават нравствено-практическите интереси. Това се изразява в следните негови основни черти:

"Учението на Дванадесетте апостоли" е съчинение, което е имало за задача да разкрие и разясни на новообърнатите към Христа предимно основните нравствени истини на християнството, а също и да ги подготви за приемане на тайнството кръщение. Затова бихме могли да го наречем най-древният запазен християнски катехизис.

"Учението на Дванадесетте апостоли" не представлява, следователно, някаква апология на християнската вяра, с каквито апологии църковната литература по-късно е била особено богата. То е предназначено предимно за люде, у които се предпоставя действително и положително вече отношение към християнството, а именно за ония, чието кръщение и приемане в Църквата Христова са предстоящи, или за ония, които вече са били кръстени. У тях трябва да се предполага разбиране на основните християнски истини и положително отношение към тях, а също и участие в църковния живот. Тук, при такова положително отношение към християнските истини, няма нужда от защищаването им, нито пък от опровергаването на противни учения. Тук се изисква само подражание на Христа, следване Христа, което е и предмет на наставленията, които дава на вярващите Дидахията. И затова формата на оглашението тук има предимно нравствено-практически характер. Тя напълно съответствува на думите на Христа, отправени към св. апостоли като последни наставления преди възнесението Му: "И тъй, идете научете всички народи, като ги кръщавате в името на Отца и Сина и Светаго Духа, и като ги учите да пазят всичко, що съм ви заповядал" (Мат. 28:19-20).

И наистина, предмет на наставленията, отправени към обръщащите се и новообърнатите към Христа, тук се явява това, което е "заповядал" Спасителят, т. е. Неговото учение и предимно Неговата заповед за любовта. Тя именно - Христовата заповед за любовта - стои още от началото в центъра на даваните наставления, като се разкрива или според Евангелията, или пък се изяснява с някои подробности съобразно с условията на живота на поучаваните обръщащи се или новообърнати към Христа предишни езичници. Изброяват се освен това грехове, които са несъвместими със званието християнин. Цялата нравоучителна част, която не разкрива нито една догматическа истина, завършва с думите:

"Кръщението да се извършва така: като кажете по-напред всичко казано дотук (т. е. като разкриете на кръщаемия изложеното нравствено учение, с. м.), кръстете в името на Отца и Сина и Светаго Духа" (гл. 7).

В цялото съчинение прозира задушевно настроение, каквото господствува в отношенията между учител и ученик в Христа. Тази задушевност се открива и в често повтаряното обръщение "чедо мое".

Указание за преобладаващия в "Учението на Дванадесетте апостоли" нравствено-практически характер са и посочените тук правила за разпознаване кои от многото странници, наричащи се "братя по вяра", са истински християни. По-късно, в края на II и началото на III в., най-добро свидетелство за това е било правилното изповядване на вярата: ако някой странствуващ християнин е приемал и изповядвал църковното учение, той е могъл да бъде приет в общение от съответната църковна община. "Учението на Дванадесетте апостоли" дава съвършено други правила за тази цел:

"Всекиго, който иде в името Господне, приемайте, а после, като го изпитате, ще го познаете, защото вие трябва да имате прозорливост и на дясно, и на ляво. Ако идващият е проходящ, помогнете му колкото можете; но не бива да остава у вас, освен два или три дена, ако е нужно. Ако той иска да отседне у вас, щом има занаят, нека работи и се храни. Ако ли пък няма занаят, премислете с вашата прозорливост, как един християнин да не живее при вас празен. Ако ли пък не желае да постъпи така, той е христопродавец. Пазете се от такива" (12, 1-5).

А след като се посочват нравствените правила и наредби за кръщението и евхаристията, се казва:

"Който, прочее, дойде и ви учи на всичко казано дотук, приемайте го. Ако обаче дошлият да ви учи се обърне и почне да учи друго учение, ... не го приемайте" (гл. 11, 1-2).

Под "друго учение" тук се разбират очевидно не догматите, а нравствените правила. По-нататък, като се говори за истинските и лъжливите апостоли и пророци, посочва се като правило за разпознаването им не тяхното правилно учение, а нравствените им постъпки и дела:

"Всеки апостол, който дойде при вас, приемете го като Господа. Той обаче няма да остане повече от един ден, а ако е нужно, и втори ден, обаче три ако остане, лъжепророк е. Като си отива, апостолът да не взема нищо, освен хляб (за времето) докато пренощува; ако ли иска пари, лъжепророк е. Не изкушавайте, нито разследвайте който и да е пророк, който говори духом... Обаче не всеки, който говори духом, е пророк, а който има обноските на Господа; по обноските, прочее, ще се познае лъжепророкът и пророкът" (11, 4-8).

Друга особеност на "Учението на Дванадесетте апостоли" са сведенията, които дава за устройството на Църквата и по-частно за апостолите, пророците и учителите, от една страна, и, от друга, - за епископите и дяконите, а също и за единството на Църквата.

"Апостолите", за които се говори в Дидахията, не са били непосредствени ученици Христови, а пътуващи проповедници, които разкривали основните верови и нравствени истини. Макар като проповедници на Евангелието и да се ползували с голямо уважение, те трябвало да се съобразяват в своя страннически живот с по-строги изисквания от тия, които били предявявани към другите християни. Всеки християнин, който е отивал в чужда християнска община, е могъл да се ползува от гостоприемството й три дни, а след това е трябвало да работи, за да изкарва с труд прехраната си. Апостолите обаче не трябвало да остават повече от един ден, ако е необходимо и два дни. Останат ли три дни, не са истински пророци. Към тях били предявявани и аскетически изисквания. Те трябвало да се откажат или изобщо от всякаква собственост, или поне през време на проповедническата си дейност. Основание за подобно строго аскетическо изискване към проповедниците на Христовото учение авторът очевидно намира в думите на Христа, отправени към св. апостоли преди изпращането им на проповед: "Недейте има ни злато, ни сребро, нито мед в поясите си, ни торба за път, ни две дрехи, нито обуща, ни тояга; защото работникът заслужава своята прехрана" (Мат. 10:9-10). Сам авторът изисква преди това с пророците и апостолите да се постъпва "според заповедта на Евангелието" (11, 3).

И пророците, както апостолите, са били проповедници на Евангелието, но не между езичниците, а между християните. Затова тяхното служение не е било свързано с постоянно преминаване от едно място на друго. Те са могли да се заселят на постоянно местожителство в някоя църковна община. Тогава те трябвало да бъдат издържани от общината, като им се дават начатъци от всички произведения, понеже са "достойни за своята храна" (13, 1), т. е. проповедническата им дейност се признавала за труд, който трябвало да бъде възнаграден. Пророците не са били предсказвачи на бъдещето. Тяхната проповед се отличавала със своя екстазен характер, т. е. те са говорели в екстаз, "духом" (11, 7). Но не всеки, който говорел "духом", е бил пророк.

Дидахията свидетелствува и за възникващи вече злоупотреби с това служение. Понякога се явявали "пророци", които "духом разпореждали да се сложи трапеза" (11, 9) за гладни и след това първи сядали да ядат. Такива Дидахията нарича лъжепророци. А имало и такива "пророци", които "духом" изисквали за себе си пари и други неща. И тях вярващите не трябвало да слушат (11, 12).

За учителите се говори малко. Но и от това, което е казано за тях, се вижда, че те са били проповедници на словото Божие. Издръжка получавали и те, както пророците, от църковната община. Като проповедници на словото Божие те се отличавали от пророците по това, че не говорели в екстаз, а в спокойна, разсъдъчна и достъпна форма излагали и изяснявали основните истини на вярата.

Апостолите, пророците и учителите, за които се говори в "Учението на Дванадесетте апостоли", били харизматици, т. е. имали духовна дарба. Те не са били избирани от църковната община и не са били ръкополагани. Тяхното служение на Църквата като учители и проповедници било доброволно. Те са нямали свещенодействени права и задължения и някаква административна власт. Проповедническата им дейност не е била свързана с някоя отделна църковна община, а са могли да преминават от едно място на друго и навсякъде се ползували с уважение.

По-друго е било положението на епископите (и презвитерите) и дяконите. Те са били избирани от църковната община и ръкополагани, като дейността им обикновено се ограничавала само в тази църква, която ги е избрала. Длъжни били не само да учат и проповядват, но и да извършват богослужението и да завеждат материалните средства на църковната община. Те имали и административна власт, но били по-малко уважавани в сравнение с харизматиците. Затова Дидахията съветва вярващите:

"Ръкополагайте си, прочее, епископи и дякони, достойни за Господа, мъже кротки и несребролюбиви, истинни и изпитани. Защото и те ви служат службата на пророците и учителите.Не ги подценявайте, защото между вас те са почитаните наравно с пророците и учителите" (15, 1-2).

В "Учението на Дванадесетте апостоли" е засвидетелствувано и единството на Църквата. Тук се разкрива пълното, ненарушено единство на тялото Христово. Тежките догматически спорове, които по-късно застрашавали единството на Църквата, не били още познати. Затова Дидахията е един от най-ценните древни документи за икуменическия, вселенския характер на Църквата. Това единство на Църквата е засвидетелствувано по трояк начин: първо, непосредствено чрез затрогващите думи на евхаристийните молитви в 9 и 10 глави, където молитвата за пълното единство на Църквата се явява като най-очебиен признак на евхаристийния празник:

"Както тоя преломен хляб беше пръснат (т. е. като житни зърна) по хълмовете и събран стана едно, тъй нека Църквата Ти се събере от краищата на земята в Твоето царство. Защото това е славата и силата чрез Иисуса Христа през вековете" (гл. 9).

"Помени, Господи, Църквата Си и я избави от всяко зло, направи я съвършена в любовта Ти и събери от четирите ветрове нея, осветената, в Твоето царство, което си й приготвил. Защото Твоя е силата и славата през вековете" (гл. 10).

Второто свидетелство за единството на Църквата е съществуването в нея на служители, които всички в същност имат едно и също служение, а именно предимно благовестието на словото Божие.

Третото свидетелство за единството на Църквата е съвършеният християнски живот на вярващите, който ни напомня живота на първите християни от Йерусалимската църква, както ни го рисува книгата Деяния на св. апостоли (2:44-47; 4:32).

Характерна особеност на "Учението на Дванадесетте апостоли" е и изявената в него силна надежда за скорошното второ идване на Христа. Този есхатологически характер на Дидахията се открива предимно в последната (16) глава, където четем:

"Бдете за живота си! Светилниците ви да не угасват и кръстът ви да не е зле пристегнат. Бъдете обаче готови,, защото не знаете часа, в който ще дойде нашият Господ."

Но той прозира и на други места. Дори в една от евхаристийните молитви се отправя молба за по-скорошното свършване на този свят:

"Нека дойде благодат и нека отмине тоя свят!... Който е свет, нека пристъпи; който не е, нека се покае. Мараната (Господ идва)! Амин" (10, 6).

Това е още едно доказателство за древността на Дидахията, понеже във II в., когато отслабнали вече есхатологическите надежди, християните са се молели за продължаване съществуването на света. Есхатологическата глава ни напомня съответните есхатологически места у св. евангелист Матей (гл. 24 и 25) и у св. ап. Павел (1Сол. 4:13-17; 2Сол. 2 гл.). Но тук има съществена отлика, а именно:

"Тогава ще се явят знаменията на истината: първо - знамение на отваряне на небето; второ - знамение на тръбен глас, и трето, възкресение на мъртви; но не на всички, а както е казано: "Ще дойде Господ и всички светии с Него" (16, 6-7).

В отричането на всеобщото възкресение при второто пришествие Христово и признаването възкресението само на "светиите" авторът очевидно е повлиян от хилиастическите очаквания в древнохристиянско време, според които ще има две възкресения: първото ще бъде при второто пришествие Христово, когато ще възкръснат само праведниците, за да царуват заедно с Христа 1000 години. След това ще настъпи второто възкресение, т. е. възкресението на грешниците, за да бъдат съдени и наказани. Авторът на Дидахията говори именно за първото възкресение. Подобни хилиастически очаквания са отхвърлени от Църквата.

Наистина, тайнозрителят св. Иоан Богослов говори за първо и второ възкресение (Откр. 20 гл.). Но тия образи трябва да се разбират правилно: първото възкресение е при кръщението (срв. Иоан 5:24; Кол. 2:1-12; Ефес. 2:5-6; Евр. 12:22-23), а второто - възкресението на всички мъртви при второто пришествие (срв. Иоан 5:25-29; 1Кор. 15:22-25; 2Кор. 5:10).

© "Патрология, живот, съчинения и учение на църковните отци, учители и писатели" от проф. Илия Цоневски, "Синодално издателство" София, 1986 година.

http://www.pravoslavieto.com

събота, 13 ноември 2010 г.

Прилепа - най мощния талисман за късмет, пари и любов!


Прилепа - най мощния талисман за късмет, пари и любов


Автор:Чародей Боян
Опашка от тритон, око от жаба или крило от прилеп Затова най - често се сещаме, когато си помислим за думата магия. Запомнили сме го от детските приказки, в които това са основните сътавки на вещерските отвари. Но както знаем, всяка приказка в основата си има реални факти. Прилепа наистина притежава мощни магически качества и това го прави една от универсалните съставки за различни ритуали и талисмани. За силата можем да съдим дори по факта, че неговото използване е записано дори в детските приказки, както и в извесни литературни произведения, като „Макбет“. Той е извесна на много народи и съществуват различни начини за използването му. Методите се предава от поколение в поколение в дълбока тайна . Той притежава трансформираща, възраждаща и привличаща енергия, не сравнима с никое друго магическо средство, когато става дума късмет, любов и пари, помага за намиране на изход в безизходни ситуации.




Според българските чародеи, за да се събуди силата на прилепа и да се използва в магията се извършва ритуал по приготвянето му. Той се прави само на пълнолуние и то при в определена част от денонощието. Ритуала както и заклинанието се пази в тайна. След изсушаването на прилепа, от него се правят талисмани или се използва за конкретни магически действия..
Талисманите изготвени от прилеп също имат сила за привличат богаство и любов и успех, както и да трансформира късмета. Подсилва го и го насочва така, че човек да получи онова, което желае.
Придобиването на така обаян талисман от прилеп сам по себе си носи доста късмет. Той подобрява живота и отваря множество нови възможност за постигане на щастие благоденствие и просперитет

Разбира се, освен за самостоятелно носене прилепа може да се използва и за много по мощни магически комбинации. По този начин се получават едни най- мощните чародейски ритуали, при които освен силата на талисманите, които се използват за по-общи цели , могат да се постигат много по-трудни цели, желания, да се отключва късмета и привлича щастие и благоденствие .Те действат много по концетрирано бързо и силно. Изготвяне им, е една от най- дълбоките тайни на българските чародеи. Използват се комбинират различни силни магически билки, едно от които е разковничето с така приготвения прилепов талисман. Останалите съставки се определя от целите ,за които човек иска да го използва.

Комбинацията прилеп и разковниче и някой други съставки, сред които венче за любов обаяни допълнително с заклинания, се използват за трудно достъпна любов. Този тип чародейство е една от най- силните бели любовни магии. Разбира се за да действа е нужно освен заклинанията да се нарече и зареди за конкретната човек.

Друга мощна комбинация е за привличане на пари и за успешен бизнес Тук се работи освен всички други неща и с корен „Омане дай пари „ Тя също се обайва с специлни баилки,самото слово се пази да не се изрича . И дори се предава в писмен вид, защото изречено гласно, този който го е казъл губи силата да го прилага. Заклинанието се прави в точно определени моменти според разположението на планетите.
Тази комбинация помага в сделки, при рискови финансови операции, кредити и други подобни, предпазва от банкрут, дава развитие и просперитет на стартиращ бизнес и осигорява благоденствие на този за когото е наречено. Особено добро е за търговия, за служители работещи с пари и такива с много власт.

Задействането на този магически коплекс, както и на всички останали ритуали, включа специален откуп. Колкото по голям е откупа, толкова е по-добър и силен резултата. Тук принципа е „Колкото повече хвърлиш зад себе си от сърце, толкова повече Господ ще ти даде в бъдеще“ В съвремения си вариант това се прилага с поставянето на определена цена.
Тя е минимална граница от която нагоре, резултата ще е достачно добър. Самите пари или жертвата представляват материален субстрат, осигуряващ движението на енергията.
От голямо значение е и дали са дадени от сърцето. Една жертва не би била истинска, ако човека наистина не се лишава от нещо стойсностно, и не я дава с вяра с желание. Тази размяна сътвества на законите от физиката и по точно принципа за действието и противодействието. Неспазването често обезсилва магията. Затова или не дава никакъв резултат или дава много слаб такъв.

Резултата от тези ритуали се проявява от момента извършването, до 40 дни. Като, ако липсва или е слаб резултата или не е направен от сърце откупа, или има магия. Редно е да се знае, че прилеповия талисман, както и чародейните ритуали с тях, не премахват магии, както и не предпазват от такива.

За да се сдобиете с талисман от прилеп трябва да ни потърсите на тел 0878589407
на маил realmagick@dir.bg

skype: charm-bg Броят на талисманите е ограничен.!

Цената на талисмана е 50 лев,

Относно чародейните ритуали потърсете ни, за повече информация на по горе дадените координати

http://realmagick.dir.bg


Малко повече, за турските магии и тяхното влияние!

Напоследък често се говори за турските магии. Повечето хора не правят разлика между тях и циганските или древните български магии. За съжаление, непознаването на тази материя води до възможността човек лесно да бъде измамен. Причината често да се говори за турските магии е факта, че това са едни от най-опасните магии и често се правят за смърт.

Принципно тези въздействия представляват муски, състоящи се от лист хартия с изписани на него текстове на арабски, най-често от Корана или други магически книги. Понякога, тези текстове са придружени от различни символи. След това листчето се сгъва до образуването на малък триъгълник или квадрат. Така изготвената муска може да се използва по два начина. Първият е като се постави в дрехата на човека, за който е предназначена или се сложи в дома му, колата. Най-често се слага на място, в близост до човека и същевременно никой да не може да я намери. Но всичко зависи от това с каква цел е направена.
А
ко целта е раздяла на семейството например, може да се сложи в дома им - на прага, в спалнята (това място е идеално, но зависи дали човека, който я прави има достъп до него), в дрехите или под леглото. Често такива муски се откриват под мокета или в подгъва на дреха или на други скриети места. Резултатите от това обикновено не закъсняват и в мирното до скоро семейство се появяват проблеми. Често хората, подложени на такова влияние след като се отдалечат един от друг страдат, но щом се съберат се появява нетърпимост и дрязги. Те страдат от различни психологически проблеми като безсъние, невроза, необоснован страх, кошмари. В личният живот на семейството се появяват различни проблеми – например, често срещани са сексуалните. При повечето хора проблемите се задълбочават, понеже не са обърнали внимание своевременно и са се появили тежки хронични заболявания, а понякога се появяват и тумори, диабет и др.
Понякога се появяват енергийни пробиви и в други чакри – втора (проблеми свързани с полова система, най-често безплодие), а също и четвърта.
Във вторият случай муската се слага във вода да престои известно време. С тази заредена вода се пръска дома, колата или дрехите. Някой от ходжите препоръчват от тази вода да се сожи в храната или питието. В такива случаи магията е откриваема само от маг-специалист. Тя е особено опасна и поета от човешкия оргтанизъм действа много бързо.

Съществуват, разбира се и други методи за направата на подобни магии.

Много, често хората мисля, че след като магия е турска друг неможе да я развали освен турчин, което не е вярно, независимо каква е магията, всеки специалист в областа, запознат с техниките за чистене на подобни влияния може да свали влиянието. Въпроса не е в националноста или религията на развалящият, а в познаването на магията, и техниките за разваляне, тъй като всяка магия има специфичен начин на разваляне.

http://realmagick.dir.bg

четвъртък, 11 ноември 2010 г.

Санкалпа

Йога нидра е практика, която обикновено продължава от двадесет до четиредесет минути.
За хората с високо кръвно налягане и с други проблеми, както и за онези, които искат да навлязат надълбоко в духовната страна на йога, има различни техники.
Йога нидра всъщност е много проста практика, която можете да научите от запис. Преди да започнете, намерете тиха стая и затворете прозорците и вратите. Изключете телевизора или радиото, разхлабете яката и вратовръзката си и пуснете записа. След това легнете в шавасана и слушайте гласа на инструктура. Продължете да следвате инструкциите наум. Не се концентрирайте, не контролирайте дишането си, само слушайте инструкциите и ги следвайте с ума си. Най-важното в йога нидра е да се въздържате от заспиване. Ако заспите, губите осъзнаването, към което се стремите в практиката.


Подготовка за практиката
Йога нидра се изпълнява в шавасана, която свежда до минимум усещането за допир члез избягване на контакта между крайниците на тялото. Върховете на пръстите, които са изключително чувствителни органи на осезанието, не се допират до пода, като за целта обръщаме дланите на ръцете на горе. Трябва да се носи леко, свободно облекло. Стаята не трябва да бъде нито гореща, нито студена и не бива да има полъхване на вятър или течение, насочено към тялото. Зрителните стимули се елиминират просто чрез затваряне на очите.
След това умът се фокусира върху външните звуци. Ако изключим насила всички сетивни впечатления, умът би станал неспокоен и объркан. За това той се насочва да мисли за външните звуци и се придвижва от звук на звук с нагласата на свидетел. След известно време умът губи интерес към външния свят и автоматично се успокоява. Този метод на успокояване на ума се нарича антар мауна. Той подготвя съзнанието за практикуването на йога нидра.


Посяване семената на промяната
Вероятно най-ефективното средство за обучение на ума в йога нидра се крие в санкалпата, която правите за себе си по време на всяка практика. Всичко останало в живота ви може да се провали, но не и санкалпата, направена по време на йога нидра.
Санкалпа е санскритка дума, която може да се преведе като „решение” или „утвърждение”. Това е важен момент в йога нидра и мощен метод за трансформиране на личността, както и начин за даване на положителна насока в живота. Ако знаете какво искате да постигнете в живота си, санкалпата ще бъде творецът на вашата съдба. Независимо дали искате да станете художник, писател, оратор или духовен водач, можете да проведете своето обучение с помощта на тази проста техника. Но първо трябва да имате насока.
Повечето от нас се лутат в мрака като кораби без компас, платноходи без запасна котва. Не знаем накъде вървим, защото сме водени, насилвани и тласкани от бурята на живота. Понякога въврвим и по правилния път, но това обикновено става, когато са ни тласнали по него, а не защото сме го избрали. В йога нидра обаче имаме възможност за избор и той се създава чрез санкалпата, или решението.
Санкалпата приема формата на кратко изречение, казано наум, което се запечатва в подсъзнанието, когато е възприемчиво и чувствително към самовнушения по време на йога нидра. Санкалпата трябва да се повтори не когато сте интелектуално активен, а когато умът е успокоен и притихнал. Преди и след практиката на йога нидра има кратък период, посветен на санкалпата. Решението, което вземате в началото на практиката, е като посяване на семе, а в края на практиката – като неговото поливане.
Санкалпата е решението да станете нещо или да направите нещо в своя живот. Всеки има множество желания и амбиции, но повечето от тях се губят, изтощават или разрушават точно както би станало, ако разпръснете семена на различни места – някои може да се хванат, но повечето няма да успеят. Санкалпата е семе, което създавате и после посявате в лехата на своя ум. Когато умът е ясен, санкалпата се развива много добре. Ако първо обработите лехата с тор и обогатители, махнете бурените и тревата и след това засеете семето, растението ще се развие по-добре. По същия начин стои въпросът с ума и с идеите. Ако подготвите ума и засеете правилно семето /идеята/, то ще се развие в живота ви и ще стане една мощна насока.

Решението
Трябва да изберете внимателно своята собствена санкалпа. Думите трябва да се подредят много точно и ясно, иначе тя няма да проникне в подсъзнанието. Следват примери за кратки, позитивни и ясни решения, които могат да бъдат използвани:

  • Пробуждам своя духовен потенциал.
  • Аз съм положителна сила за еволюцията на другите хора.
  • Успявам във всичко, което предприемам.
  • Аз съм по-осъзнат и работоспособен.
  • Имам съвършено здраве.

Изберете само една санкалпа, съответстваща на потребностите и наклоностите ви. Не бързайте, защото изберете ли веднъж една санкалпа, не бива да я променяте с друга. Не очаквайте бързи резултати. Нужно е време в зависимост от същността на решението и това до каква степен то е засадено в ума. Резултатът зависи много от искреността и дълбоко усещаната потребност да се постигне целта на санкалпата.
Ако познавате човек с лоши навици, обучете го как да практикува йога нидра. Почакайте, докато се отпусне напълно, и след това подайте няколко положителни утвърждения. В този най-силен момент на възприемчивост той ще послуша. Нелогичният, неспокоен ум може да бъде опърничав, но в йога нидра умът е абсолютно послушен.


Разбиране на човешката природа
Преди да се приложи практиката на йога нидра с някаква определена цел, е необходимо да се изучи характерът на човека, когото ще инструктирате, така че материалът, който ще му преподавате, да не предизвика бунт в него. Макар, че нещата които му се предлагат в йога нидра, могат да бъдат възвишени и велики, личността на някой човек може да се надигне срещу тях. В някой ден от живота може би мнозина от нас ще се разбунтуват срещу установените правила, канони или срещу политическия ред. Така е, защото идеите, заложени в ума ни, са противни на истинската ни същност.
Всеки от нас има по рождение свой собствен характер, който не можем да променим. В йога този характер е познат като свабхава /емоционалните реакции на човек/. Навиците и религиозната принадлежност могат де се променят, но не и характерът. Той е в човека през целия му живот и е отговорен за всичките му постижения и провали. За да разберете характера на даден човек, ще трябва да изучите спонтанното, а не интелектуалното му поведение. Възрастните са толкова повлияни от безброй доктрини, че поведението им рядко е естествено и спонтанно. Но децата са много спонтанни и поради това лесно могат да се настроят на практиката на йога нидра и така да извлекат максимална полза от нея.
Много хора вземат интелектуални решения, но рядко постигат резултати. Причината е в това, че решението не е „посадено” достатъчно надълбоко. Често пъти се взема решение в момент, когато умът е разстроен или не е готов за него. За да успее, санкалпата трябва да се „посади”, когато умът е отпуснат и готов да я приеме и абсорбира. Този вид състояние се получава в йога нидра.
Посее ли се веднъж семето на санкалпата дълбоко в подсъзнанието, тя привлича ограмните сили на ума, за да й помогнат за узряването на нейните плодове. Това дълбоко посято и имащо огромен потенциал семе накрая ще се проявява отново и отново на съзнателно ниво и ще доведе до промени в личността и живота ви. Всеки от нас има силата за трансформира собствената си умствена структура. Всяка личност подлежи на трансформация и никакъв страх или натрапчива идея не са така дълбоко вкоренени, че да не могат да бъдат променени.
Семето на промяната се открива в решението, което се вземя в йога нидра. Това решение трябва да бъде подкрепено с твърдо установена воля, за да се осъществи. Санкалпата е мощна техника и трябва да се използва внимателно и мъдро. Въпреки че можете да използвате решението за терапевтични цели, то по-скоро трябва да се използва за по-големи цели като постигане на себереализация или състояние на самадхи. Ако искате да трансформирате модела на своя живот, можете да направите това с помощта на силата на на санкалпата, направена по време на йога нидра. Ако имате негативни наклонности или навици в живота си и искате да ги поправите, можете да сторите това с положителна санкалпа.
Санкалпата е много мощен инструмент в ръцете на човека. Целта на санкалпата не е да изпълни желанията ви, а да привнесе сила в структурата на ума. Можете дори да кажете, че санкалпата е силата на волята. Тя трябва да се направи, когато човек разбере истинския й смисъл и значение. В началото повечето хора не знаят какво представлява санкалпата или каква да изберат за себе си. Затова е по-добре да почакате, докато постигнете разбиране.
Санкалпата може да даде насока за целия ви живот, ако я използвате мъдро. Но ако я използвате само за изкореняване на лоши навици или пиене, това означава да я използвате неправилно. Целта й е да повлияе и трансформира цялостния начин на живот не само на физическо ниво, но и на умствено, емоционално и духовно ниво. Тогава, ако сте голям пушач или пияница, автоматично ще се отървете от тези навици. По тази причина ние не препоръчваме санкалпата да се използва за премахване на лощи навици. По-добре изберете санкалпа, която да промени цялата ви личност, така че да станете по-упавновесен, щастлив и реализиран. Когато санкалпата се превърне в насочваща сила, всичко, което правите в живота си, ща бъде успешно.
Превод от „Йога нидра” – Св. Сатянанда Сарасвати

Ритуал за ново начало в живота!

Необходими вещи:
Ключ, ножица, бяла лента, бяла свещ, конопен конец 5-6 см, осем квадратни см. зелен плат, перуника-или корен от перуника, маргаритка.
Напишете името си на свещта и кажете: "Свеж и чист, от огъня излязъл, моят стар живот е вече затъмнен"
Представете си в подробни детейли какво очаквате от новия си живот и всички благоприятни възможности. Срежете конопа по средата и оставете парчетата да паднат на земята. Поставете ги в парчето плат и кажете: " Премести твоята крайна бариера. Освободи ме напълно"
Сложете ключа в парчето плат и кажете:
"Отключи ми всички врати, умолявам те, започвам ново начало."
Сложете перуниката или корена от перуника и кажете:
"Перуника/или корен от перуника/ помогни ми да премина моста. Дай ми това което искам."
Сложете маргаритката в парчето плат и кажете:
"Фрея, направи всичко свежо и ново. Направи сега това, което искам от теб"
Съберете всички неща на едно място в парчето плат и го завържете с бялата лента във формата на кесия. Докато връзвате на възел бялата лента, кажете:
"Един нов живот започвам днес. Отпратих стария си живот надалеч. Прегръщам това, което идва към мен, с много нови възможности."
Оставете свещта да изгори докрай и носете кесийката в някой ваш джоб толкова дълго, колкото чувствате, че е необходимо.
източник: gadaene.info

Ваксините водят до аутизъм-призна съд в Америка!

В Америка е факт първото спечелено дело, в което бе разглеждана връзката между ваксините и последствията от нея: неврологични и автоимунни заболявания.
Родителите на девет годишно момиченце, страдащо от аутизъм след ваксинация, бяха обезщетени с 1,5 милиона долара.
Детето развива аутизъм след като на годинка и половина му инжектирали 9-валентна ваксина /срещу морбили, заушка , рубеола, детски паралич, варицела, дифтерит, коклюш, тетанус и Haemophilus influenzae/
Въпреки опитите на фармацевтичните компании за споразумение извън съдебно и дори намесата на държавата, за да бъде прекратено делото, след близо осем години от началото на кошмара, семейството постигна целите си: доказа в съда, че ваксините могат да причинят по-опасни заболявания от тези, срещу които са създадени.
Дали това е единствен случай в историята на ваксинирането, едва ли....