четвъртък, 19 юни 2014 г.

Предложение за здравословна закуска!

От закуската до голяма степен  зависи как ще премине остатъка от  деня ни. Диетолозите смятат, че това е основната храна за деня.
Предлагаме ви четири вида закуска- класическа, енергична,  пълноценна, и храна за паметта:
1. Класическа-най-добрият старт за деня е резен ръжен хляб с парче сирене и червена чушка, варено яйце, портокал и зелен чай. В резултат тялото ви получава достатъчно протеини, бавни въглехидрати, мозъкът е зареден с умерена доза кофеин от зеления чай. В такъв тип закуска са включени трите важни типа продукти необходими за здравето ви.
2. IQ-закуска. Подобрява паметта и повишава степента на концентрация. Това са нискомаслено кисело мляко с добавка на зърнени храни, ядки и боровинки. Плюс една голяма чаша вода преди хранене. Ефект-пиенето на чаша вода преди закуска поддържа оптималния баланс на течности в организма. В киселото мляко се съдържат живи млечно кисели бактерии, нормализиращи чревната флора. Ядките са източник на важни за мозъка витамини, минерали, ненаситни мастни киселини, а боровинките съдържат биологично активни вещества за мозъка.
3. Енерегична закуска. Тя съдържа фитнес шейкове от прясно нискомаслено мляко, банани, ягоди, малка чаша кафе или чай. След такава закуска можете веднага да започнете тренировка,  кофеинът се абсорбира бързо,  млякото съдържа протеини, които способстват за натрупване на мускулна маса.
4. Подходяща за жени-поддържа ситост-нискомаслено мляко, овесени ядки, канела и ябълка. Горещата овесена каша е много полезна, особено като се яде бавно, ядките добавят на тялото здравословни  мазнини и протеини. Ябълките са богати на растителни влакна и плодова захар, които осигуряват нормално ниво на кръвната захар.