Ние българите сме лековерни, вярваме на това, което ни кажат безприкословно, останало ни е от социализма, когато имахме доверие на всички служби ... Трябва да се научим, когато подписваме нещо, добре да го прочетем ....
Обръщам се към всички, които се чувстват българи, милеят за Родината си и искат най-доброто за страната си. Нека обединим волята и усилията си и се борим за една достойна България, където няма място на наглеци и рекетьори и синонима на думата Човек - означава Уважение.
За да не пострадат и други от "Blizoo", ще споделя своите преживявания. Отваряйте си очите на четири когато става въпрос за тази фирма, за да не останете неприятно изненадани.
Тук няма да говоря за качеството на услугите, които предлагат, а за отношението към клиента.
Ето и моята одисея.
Договорът ми с тази фирма приключи и аз реших да прекратя услугите им. Да, но не се оказа толкова лесно. Следващия месец след датата на приключване, отидох да си платя дължимото, като коректен гражданин. Датата бе 05.14.2014. Договорът бе приключил предния месец. Отидох до офиса и казах, че спирам да ползвам услугите им. Принудиха ме да подпиша едномесечно предизвестие и да заплатя до края на месец май, въпреки, че няма да ползвам услугите им и договора е приключил. До тук добре, примирих се и платих. Започнаха да ми звънят да връщам устройството / могат да го донесат, а не могат да си го вземат /. Когато го занесох, операторката ми казва, че номерът на устройството не съвпада с номера на устройството, което е въведено в компютъра ?????? !!!!!!!!! и да си прибера обратно устройсвото. Отговорих, че няма да си го взема обратно, това е тяхна грешка. Нищо чудно скоро да ми се обадят и да ми кажат, че им дължа и пари за устройството .....
Нещата не спират до тук. След девет месеца от приключване на догова ми се обажда оператор и заявява, че дължа 12,55 до месец юни / 14 /. Веднага след което получавам съобщение, че сметката ми е прехвърлена за събиране към FRONTEX-ПЛАТЕТЕ В ТРИ ДНЕВЕН СРОК. Шок. Че нали бях в офиса им и си платих всичко. Да, ама не. Незнаели, защо служителката не ми била казала. В договора отдолу със ситни букви пишело, че за да се откажа от услугите им, трябва да подам молба с едномесечно предизвестие, няма значение, че договорът е приключил.
Дааааа, договорите са за това за да се спазват, който не чете плаща. Нямам право да им се сърдя. Но къде остава човешкото, нали законите са в услуга на Човека, а не Човека в услуга на Закона. Според Закона не съм права, но според Човешките закони права ли съм?
Според мен, една уважаваща себе си фирма, не би ограбвала и унижавала клиентите си.
Написах това, за да не пострадат и други като мен и да плащат за услуги, които не ползват.
Четете си договорите написани отдолу със ситни букви, който не вижда да си купи очила ......
Обръщам се към всички, които се чувстват българи, милеят за Родината си и искат най-доброто за страната си. Нека обединим волята и усилията си и се борим за една достойна България, където няма място на наглеци и рекетьори и синонима на думата Човек - означава Уважение.
За да не пострадат и други от "Blizoo", ще споделя своите преживявания. Отваряйте си очите на четири когато става въпрос за тази фирма, за да не останете неприятно изненадани.
Тук няма да говоря за качеството на услугите, които предлагат, а за отношението към клиента.
Ето и моята одисея.
Договорът ми с тази фирма приключи и аз реших да прекратя услугите им. Да, но не се оказа толкова лесно. Следващия месец след датата на приключване, отидох да си платя дължимото, като коректен гражданин. Датата бе 05.14.2014. Договорът бе приключил предния месец. Отидох до офиса и казах, че спирам да ползвам услугите им. Принудиха ме да подпиша едномесечно предизвестие и да заплатя до края на месец май, въпреки, че няма да ползвам услугите им и договора е приключил. До тук добре, примирих се и платих. Започнаха да ми звънят да връщам устройството / могат да го донесат, а не могат да си го вземат /. Когато го занесох, операторката ми казва, че номерът на устройството не съвпада с номера на устройството, което е въведено в компютъра ?????? !!!!!!!!! и да си прибера обратно устройсвото. Отговорих, че няма да си го взема обратно, това е тяхна грешка. Нищо чудно скоро да ми се обадят и да ми кажат, че им дължа и пари за устройството .....
Нещата не спират до тук. След девет месеца от приключване на догова ми се обажда оператор и заявява, че дължа 12,55 до месец юни / 14 /. Веднага след което получавам съобщение, че сметката ми е прехвърлена за събиране към FRONTEX-ПЛАТЕТЕ В ТРИ ДНЕВЕН СРОК. Шок. Че нали бях в офиса им и си платих всичко. Да, ама не. Незнаели, защо служителката не ми била казала. В договора отдолу със ситни букви пишело, че за да се откажа от услугите им, трябва да подам молба с едномесечно предизвестие, няма значение, че договорът е приключил.
Дааааа, договорите са за това за да се спазват, който не чете плаща. Нямам право да им се сърдя. Но къде остава човешкото, нали законите са в услуга на Човека, а не Човека в услуга на Закона. Според Закона не съм права, но според Човешките закони права ли съм?
Според мен, една уважаваща себе си фирма, не би ограбвала и унижавала клиентите си.
Написах това, за да не пострадат и други като мен и да плащат за услуги, които не ползват.
Четете си договорите написани отдолу със ситни букви, който не вижда да си купи очила ......