събота, 12 август 2017 г.

КОГАТО НИ Е ТРУДНО, КОГАТО НИ Е ТЕЖКО......

КОГАТО ТЪМНИ СЕНКИ ПРИТИСКАТ ДУШАТА НИ, ПОМНЕТЕ,ЧЕ ВИНАГИ ИМА ИЗХОД И ЧЕ ПОЛОЖЕНИЕТО НЕ Е БЕЗНАДЕЖНО......

Когато ти е трудно, когато ти е тежко, кажи си тези думи!
October 19, 2016
By Martina Ivanova

Последните дни, а дори моментът сега, докато пиша това, се оказаха наистина трудни. Разбира се, отразиха се на всеки по различен начин, според индивидуалния път, карта и заложени уроци. Но на места завихриха истински кризи. Помнете обаче, че тежките моменти са съвършената възможност за израстване. Те носят в себе си огромни потенциали за качествена трансформация, носят дар!
В който и момент да попаднете на тази публикация – тя е точно за вас, сега!
Но за да се ползваме от скритите дарове в изпитанието, трябва да съумеем да отработим предизвикателствата. КАК?
Помните ли – Каквото и да се прояви в холографската ви реалност – обичайте го! Когато единствената ви възможна реакция на избликващите от всеки ъгъл предизвикателста е любов, нищо няма да е в състояние да ви събори и уязви.
Научавайки се как да обичаме изникващите в живота ни случки, хора и обстоятелства, навикът ни да се противопоставяме, бягаме и борим срещу “неизбежното”, се трансформира в готовност да прегърнем винаги гъвкаво променящите се краски на битието. Вместо да се хвърляме в битки пилеещи енергията ни, се учим да ценим вечната промяна и да виждаме скритите уроци и дарове, скритите възможности. Учим се да реагираме, мислим, действаме, чувстваме от сърцето. Горчивината, тежестта, обидата, гневът изчезват, за да отстъпят място на Духа в действие.
Каквото и да се случва, помнете, че:
Във всеки дъх, който поемате – Любовта е там.
При всяко съприкосновение и сблъсък – Любовта е там.
Независимо какво се случва, дали всичко се разпада на съставните си части, или бавно съшивате парченцата на живота си – Любовта е там.
В моментите на най-великите ви постижения и ликуване, и в най-мрачните часове на несигурност и безпътица – Любовта е там.
Насред опустошаващата трагедия, или най-великолепния триумф – Любовта е винаги там.
Когато животът е цветен и разцъфтява в благост и красота, вдъхновяващ и хармоничен; И когато животът е сив, тежък, разочароващ, болезнен – Любовта е там.
Когато се чувствате сами, самотни, неподкрепени, изоставени – Любовта е винаги там.
Независико какво и дали разбирате, и колко още път за извървяване и уроци за осъзнаване имате – Любовта е там.
Независимо какви чувства разтърсват цялото ви същество, независимо какви избори правите, нито как се чувствате – Любовта е винаги там.
Независимо какво ви е било причинено, или какво вие вярвате, че сте причинили другиму – Любовта е винаги там.
Дръжте тази мисъл в ума си, и каквото и да изникне в холографската ви реалност – стойте в Сърцето и бъдете Любов. И с всяка малка крачица напред, с всеки тласък на освобождение от оковите и илюзорните воали, скриващи тази всеприсъстваща и всепроникваща Любов, вие разкривате и освобождавате искрица от Любовта която ви съдържа, изпълва, изгражда.

Когато ви е трудно, тежко, чувствате се безпомощни, безсилни, чувствате неизбежността на повличането надолу, прочетете и кажете на глас тези думи:
Когато съм тъжен, заслужавам повече любов, не по-малко.
Когато съм ядосан и гневен, заслужавам повече любов, не по-малко.
Когато съм разочарован и тъжен, заслужавам повече любов, не по-малко.
Когато съм наранен, с разбито сърце, заслужавам повече любов, не по-малко.
Когато се чувствам изгубен, засрамен, виновен, несъвършен, провинил се, заслужавам повече любов, не по-малко.
Дори когато много ме е срам от стореното, заслужавам повече любов, не по-малко.
Когато се гордея със себе си и делата си, също – заслужавам повече любов, не по-малко.
Без значение какво съм направил, или как се чувствам – заслужавам повече любов, не по-малко.
Без значение какви мисли минават през главата ми – заслужавам повече любов, не по-малко.
Дори когато животът изглежда жесток, несправедлив и сякаш ме наказва за грешките ми – заслужавам повече любов, не по-малко.
В ежедневната ми борба със страховете, сенките и несъвършенствата си – заслужавам повече любов, не по-малко.
Във всяка стъпка по пътя ми на спомняне, осъзнаване и откриване на призванието ми в този живот – заслужавам повече любов, не по-малко.
Без значение какво съм в състояние да приема, осъзная; без значение какво не съумявам да пусна и простя; без значение дали съм неспособен да покажа и почувствам любов към някого или нещо – аз заслужавам повече любов, не по-малко.
Любовта която идва от дълбините на истинското ви автентично Аз, от дълбините на съвършеното същество, което сте (независимо какво мислите, или сте научени през призмата на убежденията и негативните преживявания да мислите за себе си), не изисква нищо от вас.
Тя не настоява да обикнете някого към когото не можете да изпитате любов. Тя просто казва:
“Прегърни собственото си сърце, и аз ще приема чрез теб. Прегърни собственото си сърце, и аз ще простя чрез теб, вместо теб. Прегърни собственото си сърце, и аз ще обичам през теб.
Това е Любовна (Р)Еволюция. И нейното разцъфтяване се крие в тай-тъмните мигове. Сега.Е.Моментът. Допуснете я.
Inspired by Matt Kahn
www.svoizbor.com