понеделник, 5 ноември 2012 г.

Седем тайни за плосък корем!


Как само за седмица можете да изглеждаме перфектно и да се чувствате така!
Ако изпълните следните няколко правила ще успеете да влезете в любимите джинси или страхотната коктейлна рокля, която от известно време просто не ви става...

1. Правилната храна
Премахване от диетата храни, които могат да предизвикат подуване на корема, както и солени, които задържат вода в тъканите, правейки ви с по-голям обем. Ако наистина искате да загубите тегло в областта на стомаха, възможно най-бързо, забравете за безалкохолните напитки (дори минерална вода), боб, зеле. Хранете се със затворена уста, за да не влиза въздух в стомаха. Какво да ядем? Протеинови храни с ниско съдържание на мазнини и зеленчуци.

2. Премахване на алкохол
Никакви алкохолни напитки-това са допълнителни калории, които със сигурност ще се натрупат около талията. Още повече, че алкохолът увеличава кръвните нива на хормона кортизол, известен като "хормон на стреса". Това не позволява да се отървете от излишната подкожна мазнина.

3.Детоксикирай тялото си
Премахнете консервираните храни, забравете за заведенията за бързо хранене. Обикновено храната в тези заведения са много солени, което задържа в организма вода. "бързо хранене" е символ на консерванти, оцветители и други химически вещества, които потискат метаболизма и буквално тровят тялото. Черният дроб притежава удивителната способност да се освобождава от токсините, но трябва да му помогнем. Изберете правилните храни, богати на антиоксиданти и витамини. И това са пресните плодове, зеленчуци и листни зеленчуци.

4. Упражнения за коремните мускули
Без тези упражнения мечтата за плосък корем e по-трудно достижима.
Отделете най-малко 15-20 минути на ден. Много полезни са - колоездене, ролкови кънки и скейт борд. Всяко натоварване на сърцето е от особено значение. Движете се повече, изкачвайте стълби, ходете пеша. При повече движение организма ви се освобождава от вредните вещества, които в буквалния смисъл на думата, тровят живота ви.
И разбира се, важна е и банята! С тази древна спа процедура ще се отървете от подуване, ще се подобри цвета на кожата и дейността на стомаха.

5. Носете коригиращото бельо
За да изглеждате перфектно, дори когато сте на диета и ходите на фитнес, за да изглеждате перфектно изберете подходящо коригиращо бельо. То може да направи талията тънка, значително затягане на стомаха и намаляване на бедрата. Това тайно оръжие не избягват дори холивудски звезди.

6. Доверете се на йога
Тази древна наука ни стабилизира отвътре, както знаем повечето жени са емоционално нестабилни. Най-полезни в това отношение се считат две пози - "котешка поза" и "крава поза". Например, Gomukhasana асана (поза крава) коригира стойката, развива гъвкавост. Cat Поза (Mardzhariasana) укрепва коремните мускули, както външни, така и вътрешни. В допълнение, тя увеличава гъвкавостта на гръбначния стълб.

7.Правилна стойка
Добрата стойка може да ви накара да изглеждате по-слаба визуално няколко килограма. Проверете го - Застанете пред огледалото, изправете раменете леко дръпнете стомаха, повдигнете си главата и гръдния кош. Можете да видите резултата.