сряда, 13 октомври 2010 г.

Маг Станка изчиства родови проклятия и магии!

Маг Станка е на 70 години и има 30 години опит в окултната наука. Многократно е награждавана от асоциации. Контактува с клиенти чрез телефон, осъществява и лични срещи. Необходими са рождена дата, година на раждане и трите имена. Открива бъдещето и настоящето, разкрива тайните и здравословните проблеми. Тя е космически Маг, надежда за народа. Маг Станка лекува 12 болести. За контакт: 088 9288027, 0899 063545

За 2 месеца ми върна здравето и съпруга
С уважение към цялата редакция и читателите на вестник "Здраве за всички" ви пише една дама. Шест години бях разделена с моя съпруг, три години бях болна, но нямах лекарска диагноза. Всеки ден гаснех по малко. Няма смисъл за живот, нямах представа какво става с мен. Не исках да говоря с никой докато един ден попаднах на този вестник и открих ясновидката Станка. Доверих й се изцяло и тя ми върна първо здравето, след два месеца ми върна и съпруга. всичките ми страдания бяха свързани с магии. Тази жена ми доказа къде се намират и как да ги отхвърлям. Тази жена истински предвижда и помага, тя е истински маг. С уважение към нея от дъното на душата си!
Т.Р. Харманли

Сдобри скарани от магия сестри
Пише ви една възрастна жена от гр. Пловдив, казвам се Тодора. Искам да споделя истината за маг Станка как спаси двете ми деца от враждебност и омраза, които девет години не си говориха и се атакуваха с магии. Страдах много от това, кръв ми капеше от сърцето и не знаех какво да направя, за да спара тази война от магии. Един ден научих за тази жена, която за един месец успя да помогне на децата ми да се уважават и да се ценят като една плът и кръв. Настъпи мир между тях и децата ми са много доволни от това разбирателство, което Станка направи за тях. Тя върна щастието на всички ни. Дано, да помогне на много хора, които имат нужда от нея.
С уважение Тодорка
"Здраве за всички"