понеделник, 2 август 2010 г.

ЛЮБОВНА МАГИЯ - КОГО ЛЪЖЕМ?

ЛЮБОВНА МАГИЯ - КОГО ЛЪЖЕМ?
Написано от Маг Живин

- Маг Живин в предходно интервю, казахте, че според вас любовната магия е най-често срещаната черна магия. Истина ли е? Това звучи доста шокиращо.

МАГ ЖИВИН: Много добър въпрос и изключително актуален с оглед на наскоро отминалия празник на влюбените св. Валентин. Няма нищо чак толкова шокиращо. Всяко окултно насилие над свободната човешка воля е по същество черна магия. Да речем Валентин е решил, че вече не обича Валентина и не иска да бъде с нея. А Валентина решава да отиде и да му врътне една „бяла магия за любов”. В този случай с магия може да се работи по два начина, единия е да го насилим да я „обикне”, а другият е да го накараме да я преоткрие. Вторият изисква повече майсторство и колегите рядко пресягат към него. А какво се смята за черна магия, споменах вече по-горе, но ще го повторя и тук – насилието над свободната човешка воля. За да съм по-точен ще се опитам да приведа едно прилично определение за любовта от древноиндийските любовни трактати. Там се казва: „Потребностите на душата раждат приятелството, потребностите на ума - уважението, потребностите на тялото - желанието. А трите потребности заедно раждат истинската земна любов." Ако сметнем, че въпросното определение е близо до истината, каквото е моето мнение, всеки дошъл при мен за любовна магия иска от мен да му осигуря и трите компонента. Мога ли го? Определено да! Струва ли си? Във всеки конкретен случай е различно, затова правя и магическата консултация, за да обясня на клиента какво е постижимо и доколко е стойностно. Не бива да правим магия само защото можем да я правим или пък заради някой гърчав лев. Смятам, че именно тази моя позиция ме отличава от останалите колеги, които правят магии на поразия, независимо дали могат или не. Нека се спрем накратко на трите компонента на любовта. Приятелството най-общо казано е общност на идеи, цели, желания, ценностна система, вярност, симпатия, готовност за саможертва в името на другия и т.н. Уважението е зачитането на мнението на другия, на личната му свобода, на различията в схващанията му спрямо нашите, на достойнството му и т.н. Желанието е чисто плътското изражение на вътрешната потребност да си с определен мъж или жена, защото питаеш към него степен приятелство и уважение до степен, в която желаеш да създадеш с него неразрушима общност, затвърдена с най-интимен телесен контакт, създаване на поколение и т.н. Смятам, че ако липсва някой от трите компонента, едва ли става въпрос точно за любов, а по-скоро за удовлетворение на чисто наши си престъпно-егоистични желания – да си осигурим финансова обезпеченост, да се обичаме чрез другиго, да гъделичкаме самочувствието си или да удовлетворяваме нагона си. Ако дойдете при мен за да постигнем някой от отделните елементи, просто не е необходимо да се криете зад думичката любов. Кажете ми: „Маг Живин, този човек на снимката има изключително привлекателен портфейл. Можем ли да направим така, че да ме издържа още известно време?” Ще ви отговоря честно и почтено какво може да се постигне в дадената ситуация. Но да ме заглавичквате с приказки за любов и други дивотии, при положение, че мога да ви кажа без да ви познавам колко и какви пломби имате, е меко казано наивно. Но хората обичат да се залъгват. Така например, при мен беше дошла за „бяла любовна магия” г-жа Борисова. Сложи пред мен снимка на млад господин и каза: „Искам си го обратно! Обичам го! Не мога да живея без него.” Погледнах я учудено и казах: „Госпожо, Вие имате семейство, деца и съпруг. Нямате намерение да се развеждате. Този мъж тук е решил да поеме собствения си път, да се сдобие със свое семейство. Не е в кармичния му път му цял живот да Ви е любовник. Събитията са нагнетени до максимум и ако във Вашия случай решим да Ви го върна чрез магия, може да стане, но ще доведе до развод със съпруга Ви. Ще се омъжите за младежа и ще е както искате.” Тогава госпожата скокна като ужилена и ми вика: „Не искам да се развеждам и да се женя за него. Той е беден и не може да ми осигури нищо - нито на мен, нито на децата ми... Искам го само като любовник. Какъв магьосник сте, като не можете да ми го осигурите!” „Бял”, отговорих й аз. Не ме разбра. Отишла и потърсила друг колега. Появи се отново след два месеца, за да направя нещо да спра развода със съпруга й. Зная седем езика, но явно единствения, който някои клиенти разбират, не е сред тях. Дали да не опитам с китайски?



- Това означава ли, че в практиката ви клиентите не се стремят към възстановяване на истинска любов?



МАГ ЖИВИН: Напротив, мнозина искат точно това. Възстановяване на любовта. Омръзнало ми е да повтарям, че работя за възобновление. Разликата е едва доловима, но съществена. Именно старите отношения и връзки ви водят при мен. Нека да поработим за нещо обновяващо, за връзка, в която старите дефекти няма да съществуват и която няма да има нужда от обновяване, защото ще се обновява от самосебе си всеки ден и ще става все по-богата и красива. Това е творчеството и призванието на магьосника – да внася добро, хармония, изящество и празник в живота човешки. А не да изпълнява поръчки като в шкембеджийница: „подай ми солницата, изхвърли ми боклука, удари шамар на този, махни ми от живота онзи, я да ми ловнеш за месец-два онази „сладка душица” аз да й кажа, че ми е много на сърце, разбираш ли...”
Статията е от сайта: http://www.selenabg.com/index.php/2008-07-29-08-05-53/39-2008-07-27-20-27-00/283-2008-09-10-09-33-50.html