вторник, 31 август 2010 г.

Невероятна рецепта лекува хемороиди

Вие може да се излекувате от това заболяване, както и всички останали. Изпробвал съм лично тази рецепта, помагал съм както на познати, така и на непознати хора, но досега не съм я публикувал в нито един вестник, защото се страхувах някой да не злоупотреби с нея.

Преди време я предоставих на един лекар. Разбрах, че е излекувал с нея девет от пациентите си. Когато отидох при него, за да разбера подробности, той ми заяви, че не съм му давал никога такава рецепта. Дали е патентовал метода като негов автор не зная, но ми беше казвал, че ще го направи, след като го изпробва на пациентите си, още по време на първия ни разговор с него.

Ето и самият начин за лечение на хемороиди. Лечението започва с посочените по-долу витамини, които се пият в продължение на два месеца. За това време хемороидите ви ще се излекуват. Желателно е след това (по ваша преценка) да продължите да ги приемате с профилактична цел, особено витамин Е.

В аптеките се продават и витамин А, и витамин Е като хранителни добавки.
Трябва да приемате:
•Витамин Е на таблетки по 400 мг. В опаковката има около 90 таблетки.
•Витамин А на таблетки по 10 000 единици. В една опаковка се съдържат 60 таблетки.
• От витамин Е се пие по една таблетка на ден, а от витамин А - по две таблетки сутрин.
Посочените два витамина лекуват и други заболявания.
Статията е от сайта: http://www.lekar.bg/news-56/info-3860/%D0%9D%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%8F%D1%82%D0%BD%D0%B0.%D1%80%D0%B5%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%82%D0%B0.%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0.%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B4%D0%B8/